.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
تردد روان و ايمن در جاده هاي گلستان

به منظور برنامه ريزي و هماهنگي و ارائه خدمات مطلوب به مسافران در تعطيلات نوروز سال 89، کميته خدمات مسافرتي ستاد دايمي تسهيلات و نظارت بر سفرهاي استان گلستان آمادگي خود را جهت حمل و نقل ايمن در جاده ها اعلام کرد.

مسئول کميته خدمات مسافرتي ستاد دايمي تسهيلات و نظارت بر سفرهاي استان گلستان روز سه شنبه گفت: همکاري و تعامل کليه سازمان ها و نهادهاي مرتبط در حوزه حمل و نقل جاده اي، هوايي، ريلي و برگزاري کارگروه‏هاي تخصصي در انجام کشيک نوروزي، نحوه ارسال آمار به کميته حمل و نقل، افزايش ايمني در سفر و... در تحقق هدف ايجاد حمل و نقلي ايمن، روان و سالم در طول جاده هاي کشور ايجاد شده است.

مهندس "علي لطفي" افزود: در ايام نوروزي نظارت بر نحوه عملکرد شرکت هاي حمل و نقل مسافر و سطح خدمات به مسافرين بيش از پيش در استان گلستان اعمال مي شود.
به گفته مسوول کميته خدمات مسافرتي ستاد دايمي تسهيلات و نظارت بر سفرهاي استان گلستان، با برنامه ريزي هاي به عمل آمده با انجمن هاي صنفي شرکت هاي حمل و نقل مسافربري در ايام نوروزي 350 دستگاه اتوبوس، 1150 دستگاه ميني بوس، 350 دستگاه سواري و با 69 شرکت و شعبه، حمل و نقل مسافر را بر عهده خواهند داشت.
وي درباره گشت نامحسوس ويژه ناوگان مسافربري خاطرنشان کرد: با همکاري پليس راه استان در جهت ارتقاي ايمني عبور و مرور، گشت نامحسوس ويژه ناوگان مسافربري در سطح محورهاي حوزه استحفاظي استان تمهيدات لازم در نظر گرفته و ضمن بازديدهاي پي در پي از فعاليت اين ستاد، در صورت وجود مشکل تذکرات لازم ارائه شده و در رفع نواقص و مشکلات موجود دراسرع وقت تلاش مي شود.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.085 seconds.